Jeżdżę z rodzinką już od paru lat do Chorwacji pod namioty. Mam pytanie-chcę jechac do Chorwacji w ciemno, czy na miejscu znajdę jakąś kwaterę-i czy. Chorwacja w ciemno-Solaris. Dotarliśmy pod Szybenik na camping Solaris. Za 10 dni (a może 12) zapłaciliśmy w Solaris za 3 osoby, namiot, auto ok. Re: Pod Namiot do Chorwacji. Autor: Piotrek7 (ip zapamiętane). Data: 19 Jul 2009-13: 51: 51. Jedź w ciemno. w zdłuż wybrzeża jest tyle miejsc do wyboru.

Jade małym busem z dostawka 26 sierpnia w ciemno do chorwacji. Jade napic. Wybieramy się z znajomymi do Chorwacji pod namiot w czerwcu z małymi dziećmi. Zamierzam jechać na wakcje do Chorwacji" w ciemno" Jedziemy w ciemno na kemping, pod namiot. Chorwacja we wrześniu-w ciemno czy rezerwować?

20 Lut 2010. Czytałem, że można jechać w ciemno i coś się znajdzie. Pod namiotem może być romantycznie i fajnie ale w upały ja bym odradzał. Jadę również w ciemno raczej pod namiot chyba że znajdę tanio kwaterę. Pyt. 3-Czy po przejechaniu Słowenii wpada się w Chorwacji na autostradę.

Jedziemy w ciemno i nie wiemy jakie są w tym roku średnie. ~rene81. Miałem jechać pod namiot, ale w ostatniej chwili załatwiłem sobie kwaterkę. Jechaliśmy do Chorwacji z myslą, że będziemy spać pod. 03. 06. 2004 08: 39.

Chcemy zwiedzic Chorwacje samochodem i wynajmowac po drodze kwatery. To najlepszy sezon na wyjazd. w tym roku zamierzam wyjechać pod namiot do chorwacji: jesli chodzi o kwatery moi znajomi pojechali we wrzesniu w" ciemno" i bez. Przez Jugoslawie a dokladnie Czarnogore, wiec trudno byc w Chorwacji pod. Chodzi o jazdę pod namiot absolutnie jestem zwolennikiem jazdy" w ciemno"

Chciałabym wyjechać z corką i mężem na wakacje do Chorwacji i myśleliśmy o. Pojechaliśmy w ciemno i w godzinę znależliśmy miejsce do spania w. Do której poszliśmy, a pod namioty fajnie pojechać bo jak się znudzi za. Ta reklama pokazywana jest pod 6 521 postami tego użytkownika na forum. Dlatego będziemy próbować jechac w ciemno, weźmiemy ze sobą namiot-najwyżej. Chorwacja-pod namiot [4]. Proszę o namiary na niedrogie, spokojne. Jedziemy w ciemno i nie wiemy jakie są w tym roku średnie ceny za kwatere.

Jedziemy na południe Chorwacji. Jak zawsze– w ciemno. Nigdy nie wiemy gdzie się zatrzymamy. Na wszelki wypadek bierzemy namiot, śpiwory, trochę sprzętu i jedzenia. Pod nogami woda, obok kaskady, bujna zieleń. Jak w bajce.
Gdy wokół zapanowały już kompletne ciemności, zaczęliśmy się rozglądać za miejscem na nocleg. Czyli jak wyglądało miejsce pod namioty i jego otoczenie.

Super opis-w piątek wybieram się na 2 tyg do chorwacji, ale postanowiłem. Super wakacje chciałabym się dowiedzieć czy można jechać w ciemno i znaleźć. Jesli ktos wybiera sie pod namiot to w zasadzie wiecej kempingow jest na.

6 Maj 2010. w zeszłym roku jechałam tak do Chorwacji a teraz jadę do Bułgarii (w wakacje). Edit: albo spanie na dziko: pod namiotem.

Planuję szybki wyjazd pod namiot na tydzień, na początku lipca. Chciałem na. Byłem w ciemno w lipcu 1 raz w chorwacji kwatery znalazłem bez problemu.
W niedzielę wróciłem po 2 tygodniach jeżdżenia z namiotem po Chorwacji (od Puli po Dubrownik) i wszędzie można było znależć fajne miejsca pod namiot,

. Zawsze nocujemy pod namiotem bo to atrakcja, ceny od 10 do 25 euro za wszystko. Zupełnie w ciemno, w czerwcu i było ok, kwatery puste.
Goltar, czy mógłbyś pokazać jakieś zdjęcie z Chorwacji z tym polarem? chodzi o jazdę pod namiot absolutnie jestem zwolennikiem jazdy" w ciemno" Oczywiście w" ciemno" czyli nie ma żadnych rezerwacji (ja zawsze tak. Temat: czy warto pod namiot? Byłem rok temu w Słowenii i w Chorwacji. Chorwacji (Seline koło Zadaru) i polecam jazdę w ciemno bez rezerwacji (za tą. Pod namiotem. Nie mogę stwierdzić jak jest w Chorwacji. Chce jechać do chorwacji w ciemno, czy znajde kwatery w domkach nad. Namioty i campingi odpadają. Interesują mnie wyłącznie klimatyzowane apartamenty. Zależnie od pory dnia, którą pojedziemy, w dzień utkniemy w tunelach pod.
Gdy jest juz zupełnie ciemno dojeżdżamy do kempingu i wykupujemy. Smutno-ostatni nocleg pod namiotem. Wyruszamy z kempingu w drogę do Dubrownika. Gdy jest juz zupełnie ciemno dojeżdżamy do kempingu i wykupujemy. Smutno-ostatni nocleg pod namiotem… Wyruszamy z kempingu w drogę do Dubrownika. Półwysep jest jednym z najbardziej dzikich, pod względem przyrodniczym, miejsc w Chorwacji. Perna-kamping, gdzie można zatrzymać się z namiotem. w sezonie odradzamy jazdę" w ciemno" Znalezienie apartamentu, sobe (pokoju) . 65zł za 6 godzin spania pod namiotem. Niezły interes… Jest już zupełnie ciemno. Dobrze, że polsko-chorwacki marynarz uprzedził nas.

Na niebie wiszą ciemne chmury, lada chwila zacznie padać. Nasze plany spania pod namiotem jak na razie średnio się sprawdzają mamy tylko nadzieję.
Cena porównywalna z cenami w Chorwacji. Standard kempingu jednak dużo gorszy. Zimna woda w prysznicach, umywalnie tylko pod daszkiem. Po postawieniu namiotu. 6 Cze 2010. Klikając napisz odpowiedź pod komentarzem, powiadomisz jego autora o Twojej odpowiedzi. a co dalej to niewiem biore namiot bo mge spac w namiocie. Jechac to napisz bo ja jade w ciemno z zamiotem w razie czego.
15 Lut 2010. Gdy jest juz zupełnie ciemno dojeżdżamy do kempingu i wykupujemy. Smutno-ostatni nocleg pod namiotem. Wyruszamy z kempingu w drogę.

30 Cze 2010. w tym roku planowany wyjazd to chorwacja-krk-pula lub wlasnie balaton. Chodzi o to ze wolalbym w ciemno nie rezerwowac. Połówka lipca, w międzyczasie pod namiot nad Jezioro Białe Okuninka: Koszty liczyłam biorąc pod uwagę bardziej pokoje niż namioty. Oni jechali w ciemno i do tej kobiety trafili-Paula Novak tel. 385 (0) 98 450 321.

(trzeba sobie naustawiać niezłe podpory z kamieni do namiotów bo nijak. że trasa wzdłuż wybrzeża-owszem jest zajebista pod względęm widokowym. Co do kwater to jazda w ciemno nie stanowi żadnego problemu. Ale nie w sezonie.

21 Lip 2010. Byłąm pod namiot w Chorwacji. Horror! Ciemno, łazienka i wc to koszmar. Oddaliśmy sprzęt znajomym, a sami do apartamentu: Wycieczki z biurem.
11 Cze 2010. a może ktoś poleci coś w Chorwacji lub Bułgarii? wcześniej byliśmy 2 razy pod namiotem, raz na istrii-nie polecam, raz koło Zadaru-fajne przydomowe pole, jechaliśmy w ciemno.

Mijamy Słowenię i na granicy z Chorwacją jest juz ciemno. Tak jak i na wiekszości przejść nawet. Jednym płyneła rzeka pod namiotem, a nam akurat obok. Pobyt był fantastyczny i w przyszłym roku również Chorwacja na minimum 3 tygodnie. o jazdę pod namiot absolutnie jestem zwolennikiem jazdy" w ciemno" . Jak z cenami, noclegami jadąc w ciemno pod namiot lub kwatera na 4 osoby? w Chorwacji byłem" w ciemno" i znalazłem bez problemu.

Na wariata, w ciemno. To już nieaktualne dane, że Chorwacja jest tania. Piekny placyk-miejsce na namiot, na" kuchnie" nawet grill zostawili). Zamierzamy nocować pod namiotem, o ile tylko będzie taka możliwość. Nie ma oczu, w środowisku, w którym żyje panują ciemności więc oczy nie są do. Rozbiliśmy tu namiot zakładając, że Chorwaci przestrzegają przepisów drogowych. o 2. 30 sen. Nie miałem maski, pod wodą było coś większego, ciemnego.

Antavia Twoje Biuro Podróży-Grecja, Chorwacja, Włochy, Zielona Szkoła, Zimowiska, Wyprawy egzotyczne. Konkursy i turnieje: np: " Randka w ciemno" " Kalambury" konkurs różnych. Plażowanie i morskie kapiele pod opieka ratowników i wychowawców. Dla chętnych jeden nocleg w szałasach lub namiotach. Pod koniec sierpnia wybieramy się z przyjaciółmi do Chorwacji. Ustalilismy że. Czy jeżeli przyjadę w ciemno są miejsca. Jak się nazywa ten camping. Czerwca-pod namiot z vacansoleil. Może byliście i macie jakieś. 13 Cze 2010. Staliśmy pod figowcem, termometr pokazywał 20 stopni a za najbliższym zakrętem. Polecam jechanie" w ciemno" znajomi poznani na miejscu za taki sam standard. Jak ktoś się boi zawsze można wziąć namiot w" razie w. Tak więc utkneliśmy noca w ciemnym Bukareszcie. Na szczęście durga z pogiętych. Zdecydowaliśmy się pojechać do Grecji a tam zlapac prom do Chorwacji, lub Włoch. We wrześniu spanie pod namiotem w tym rejonie może być chłodnawe. W Chorwacji byłem dwa razy wroku 2003 i 2004 były to pobyty w apartamentach (Vodice). Od pewnego czasu śledząc forum zastanawiam się nad wyjazdem pod namiot. Dojazd samochodem, noclegi pod namiotem. Razem z mężem planujemy wycieczkę do Chorwacji. Jedziemy w ciemno, dowolną trasą, w dowolne miejsce.

Byliśmy ze najomymi w lipcu w Chorwacji. Pojechaliśmy w ciemno. Przez 5 kolejnych nocy wiał taki wiatr, że namiot wyginało na wszystkie strony. Od lat jezdze do Chorwacji pod koniec sierpnia. Sa nizsze ceny, jest juz . Około pół godziny spędzamy pod drzewem, a dalej ruszamy na ostania. Gdzie przekonaliśmy właścicieli by zezwolili nam rozbić namioty. Jest całkowicie ciemno, na szczęście nie pada, ale szybki ruch chmur nie wróży. Może mi ktoś napisać czy jest tam możliwość rozbicia namiotu i ile kodsztuje pole i kto sie gdzie wybiera tzn pod namiot czy domek? interhome jest, ale ja często czy Balaton, czy Chorwacja, Słowacja, Austria. Korzystałem z firmy. Po 20. Tej jest już całkiem ciemno; cóż, minus wrześniowego terminu urlopu.
Około pół godziny spędzamy pod drzewem, a dalej ruszamy na ostania przełęcz dnia (ok. Gdzie przekonaliśmy właścicieli by zezwolili nam rozbić namioty. Jest całkowicie ciemno, na szczęście nie pada, ale szybki ruch chmur nie. 26 Mar 2010. Ciemne kilometry pokonywaliśmy w deszczu i z nadzieją, że ta ciemność kiedyś zabłyśnie. Za to nasz namiot miał, woda wlewała się do niego ulubionymi strużkami. Pod uwagę, że możemy niczego nie zastac po powrocie.